Bröllopsklänningar

Mira kommer att vara en fin brud. Hon provade flera fina klänningar idag. Det var så roligt att vara med. Fixa till släp och sånt :) macka och kaka på Java och en massa prat. Jätte jätte bra dag. Det var så skönt att komma hemifrån! Imorgon ska jag hämta ut skötbordsdelen och skötbädden som kommit med posten. Hoppas jag kan fixa det själv och överraska Samuel med att vara färdig med skötbordet när han kommer hem :) Jag kände mig uppklädd idag. Kanske för att jag bara går i mjukisbyxor hemma?


Kommentarer
Postat av: Mathuld

Du var superfin idag!

Så mysigt!

Hon kommer vara vackrare än en dröm :D



Vet du vad jag kollar på nu? Min mans bröllop. Ett tvprogram där mannen ska planera bröllopet och bruden inte har en aning om hur bröllopet blir. Det skulle jag aldrig klara! Haha :P

2012-01-11 @ 20:33:16
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0