Grattis på födelsedagen syrran!

Idag fyller världens bästa lillasyster 25 år =)

Jag kom hem ifrån Örebro för en stund sen. Jag träffade mamma, mormor och morfar och åt semla. Vi satt och pratade länge i mormor och morfars kök innan jag körde hem mamma och Rocco och fortsatte färden hem till mitt hem.
Jag skulle nog kunna somna om jag blundade nu. Jag har inte gjort något jobbigt idag men det går tydligen utmärkt att bli trött ändå.

Inatt vaknade jag halv två. Då gick jag upp på toa och drack lite mjölk och sen la jag mig igen. När Samuels alarm drog igång så gick jag upp på toa igen och la mig sen bredvid Samuel. När jag fått pussar och kramar innan han åkte till jobbet så somnade jag om och vaknade klockan åtta när mitt alarm drog igång. Jag förstod dock inte att det var mitt alarm utan tänkte: varför stänger han inte av sitt alarm?!?
Ha ha snacka om att vara borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0