Dunderklumpen

För en månad sen vägde Noa 5015 och idag vägde han 6935, nästan 2 kilo på en månad. Om han fortsätter att skjuta iväg på viktkurvan måste vi dra ner på maten när vi ska på återbesök i Juli. Jag hoppas att han stabiliseras lite för det skulle kännas hemskt att dra ner på maten när han vill ha... Idag är Noa trött och sover mest hela tiden. Han är väl trött sen gårdagen kan jag tänka mig. Idag fyller Emma år och imorgon ska hon firas :) Noa sover hos sin farmor inatt och hon passar honom medan jag åker en stund till Örebro. Jag ska öva lite på att vara ifrån honom och det är skönt med en paus ibland. Men jag känner mig själv, jag kommer att längta ihjäl mig efter honom. Jag fick med mig min förlossningsjournal idag från min bm så jag har läst igenom den och grinat. Sån tur att dom plockade ut min pojke i tid. Älskade barn!


Kommentarer
Postat av: Annica

Mosters lilla knubbis! Ska gosa med honom på onsdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0