Mammagrupp

Idag var jag och Noa såklart på en mammagruppsträff. Det var helt okej. Den äldsta mamman är 44 och den yngsta 21. Dom två sa att dom känner igen mig men dom vet inte från var. Lite kul eftersom jag inte är härifrån från början. Vi fick information och tips om smakportioner idag det tyckte jag var bra. Dom vill helst att man ska amma eller ge ersättning till bebisen är 6 månader men det är okej att börja smått med annat när dom är 4 månader. Det ska jag absolut göra med Noa, låta honom känna på lite olika smaker. Samuel är och fiskar och Noa sover och jag bara gäspar. Den här veckan har jag varit jättetrött. Skönt med helg och Samuel är hemma hos oss. En bild på bland det bästa jag vet:


Kommentarer
Postat av: sara

bebisfötter är det goaste som finns! längtar efter dem:D haha

2012-06-01 @ 16:43:44
URL: http://complicatediseasy.blogspot.com
Postat av: Hulda

Skönt att träffen gick bra!

De kanske är från tåget? Hihi! ;)

Fina fötter, lite annat än ens egna haha!

2012-06-02 @ 12:42:50
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0