Noa 4 månader

Tiden går så fort! Min prins har funnits hos mig i fyra månader redan! Idag var han och jag i Örebro. Det var en jättebra dag där. Ikväll fick jag tummen ur och åkte och köpte blommor till balkongen och så smultronplantor. I helgen ska jag köpa trall till balkongen för en del av mina skattepengar. Jag tycker det är så mysigt med trall. Imorgon ska jag hämta ut mitt nya körkort. Det gick väldigt fort att få det må jag säga. En vecka bara. Noa sover i sin gunga. Han var trött och somnade snabbt. Nackdelen blir väl att han återigen inte vill somna sen när jag och Samuel vill sova men vad ska man göra när han är jättetrött? Noa lånade Roccos bädd hos mormor och morfar ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Vilka fina blommor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0