Nu är det klippt

Frisören behövde inte klippa så mycket av håret fastän jag inte klippt mig på ett halvår. Det är jag glad över eftersom jag håller på att spara ut håret. Samuel är ute och kuckilurar med sitt metspö, Noa sover och jag har precis ätit och har ont i huvudet. Inte migrän på G som tur är utan bara vanlig huvudvärk. Jag får se om Treon tar bort den. Så skönt att det är helg och att Samuel är ledig. Imorgon ska vi uträtta lite ärenden nere på stan annars har vi ingenting speciellt inplanerat. Får se om det blir en tur till Örebro. Idag bad jag försäkringskassan att dra mer skatt då dom kan dra för lite så jag får restskatt. Han jag pratade med tyckte jag redan betalade mycket men jag ville ändå be honom ändra så att det dras mer. Det gör ju ingenting om jag får tillbaka pengar på skatten nästa år också när jag inte kan göra några avdrag för resor till och från jobbet.


Kommentarer
Postat av: Annica

sv: Haha, Noa såklart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0