P-stav

Jag fick en mellantvåandra tid idag för att sätta in min p-stav. Jag hade besök av Linda en stund så hon fick hjälpa mig sätta på lokalbedövnings plåster. Farmor Ewy kom och passade Noa medan jag åkte iväg. När jag såg den lilla harpun liknande sak som skulle gräva ett hål i min arm så började jag kallsvettas. Jag har aldrig tyckt om tanken på att ha någonting under huden. Jag kände ingenting. Det spände och hon drog i armen men det gjorde inte ont. Jag tittade givetvis inte ;) Nu har jag plåster och lite bandage och är fortfarande bedövad. Jag hoppas att jag kommer må bra av den här och att jag inte går och små blöder hela tiden utan att mensen uteblir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0