Så lite tid

Ja det finns så lite tid till att sitta vid datorn och blogga.

Noa är en väldigt vaken liten bebis. Han är mer vaken än vad han sover om dagarna och han vill allra helst sova i min famn vilket gör att jag inte får mycket tid till någonting...Men det är mysigt. Jag tycker om att ha honom i famnen.

Dagarna går väldigt fort. Jag och Noa har lärt känna varandra väldigt bra. Jag vet hur jag bäst kan trösta honom när han behöver det och jag vet när han gråter varför han gråter. Oftast!
Han har lite problem med sin mage fortfarande så vi kör med Minifom droppar vilket verkar fungera väldigt bra. Jag ammar honom också mer regelbundet och med ca 2½ - 3 timmars mellanrum och det verkar fungera bra för honom.
Han går upp i vikt som han ska och vägde nu i veckan 3515 gram.

Förra veckan log han åt mig riktigt ordentligt, vilket är väldigt tidigt, och det var ingen jagärnöjd reflex. Den här veckan har han lett mot mig flera gånger när jag pratat med honom. Idag så blåste Samuel på hans mage och då log han mot honom. Gissa om pappan blev stolt ;)

Jag kan inte sluta titta på det lilla livet. Jag känner så otroligt mycket kärlek för honom och skulle göra vad som helst för honom.
Jag är lycklig varje dag och det tack vare min lilla familj. Det finns ingen annanstans på jorden som jag hellre vill vara än här och nu med Samuel och Noa. Varje dag är en gåva.



Tiden har gått så fort, nästa vecka blir Noa en månad. Lilla hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0