Underbart väder!

Jag älskar vädret! Sol och väldigt varmt för att vara slutet av Mars månad.

Igår var mamma och hälsade på. Vi hade en jättemysig dag. Jag fick en jacka och Noa en gunga. En kolikgunga men han kanske inte behöver den nu så då får han njuta av att gunga vanligt istället, utan ont i magen =)

Inte ens tio minuter tog det idag när jag gick ut på en promenad innan Noa somnade i vagnen. Otroligt.
Det går lite sisådär med att få honom att sova någon annanstans än i min eller Samuels famn men det gäller bara att öva så kan han snart känna sig trygg på andra ställen också, tex i sin säng ;)
Han har sovit en halvtimme nu i vagnen så jag räknar med att han kommer att vakna snart, men man vet aldrig, han kanske vill sova lite till =)
Inatt sov vi i sängen till 04:20! Noa ville inte sova på kvällen så han var nog trött.

På Tisdag ska jag och Noa hem till Emma och träffa henne och Hulda. Jag längtar ihjäl mig!!

Världens bästa Samuel har ordnat så att våra bilar får sommardäcken på! Imorgon ska Toyotan lämnas in och på Måndag Volvon. Vad skönt att slippa höra öväsendet som dubbdäck ger på bar asfalt. Nu är det vår =)

Imorgon är det dags för ett besök hos BVC och då ska jag höra lite mer om exakt vad jag kan äta för produkter så att jag inte sabbar upp Noas välmående igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0