Vänt?

Jag vet att man inte ska ropa hej innan man är över ån så jag ska inte göra det, MEN jag har haft två helt normala dagar med Noa!
Inget gallskrik och han har tom sovit på dagen!

Jag fick ju rådet att helt avstå från mjölkprodukter i en vecka för att se om Noas mage blir bättre. En del småttingar är överkänsliga mot komjölk.
Så ingen mjölk, yoghurt eller någonting som innehåller någonting med mjölk. Det är någon form av mjölk i nästan allt som jag normalt sett äter.
Det är lite trixigt att veta vad jag får äta men det finns bra innehållsförteckningar på nästan alla produkter.
Jag är glad att jag inte är allergisk mot någonting för det är ju bökigt!

Jag hoppas att dom här två dagarna får bli många många fler, att jag lyckats hitta orsaken till Noas mående. Jag känner mig som en mycket gladare mamma efter dessa två dagar.

Imorgon kommer min mamma hit på besök. Det ser jag fram emot.

Nu ska jag luta mig tillbaka och koppla av. Jag har lite huvudvärk som jag misstänker beror på att jag spänt mig så och nu börjar våga slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0