Arlamorgon

Jag sitter uppe med Noa och ammar. Jag har börjat lura i honom lite ersättning för att se om han håller sig mätt längre på det. Eftersom att Noa tidigare visat sig vara överkänslig mot mjölkprotein så har vi köpt ersättning utan sånt och den luktar och smakar äckligt så Noa har varit ledsen och grimaserat och spottat ut tills igår kväll :) Samuel gav honom lite i flaskan och han åt upp allting och alldeles nyss åt han också upp allting. Idag ska jag prova att göra iordning lite mer och se om han vill äta upp det. Jag tycker det är mysigt att amma så jag hoppas han vill fortsätta med det även fast han kommer få mer och mer ersättning. Det vore ju skönt att amma på natten och slippa krångla med vatten och ersättning då. Vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0