Så mycket kärlek

Jag är så kär i Samuel just nu så det är inte klokt! Jag kan inte låta bli honom :) Inatt rullade han över på min kudde i sömnen och låg och snusade mig i nacken. Det var så himla mysigt! Jag låg och njöt. I tre nätter nu har Noa sovit första delen av natten i sin egen säng. När jag varit uppe och ammat brukar jag lägga honom hos mig i sängen för då somnar han direkt. Han äter ersättning innan varje mål men det är inga mängder hittills. Jag får iaf i honom 45 ml och som max 100 ml. Han ska kunna äta 200 ml. Än så länge märker jag ingen skillnad på att han håller sig mätt längre. Idag kom mina rosa byxor med posten. Dom är mer laxrosa än ljusrosa men jag tror att det blir fint ändå. Snart kommer min älskade pojkvän hem från jobbet. I can't wait :)


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha jag döööör på mössan <3 Älskade unge

Postat av: Hulda

Hur söt kan man va? Så lycklig för dig och din fina familj<3

2012-05-04 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0