Back to reality

Jag skulle göra nästan vad som helst för att få ledigt hela den här veckan.
När Samuel är hemma ( förutom när han är ute på isen förstås ) önskar jag att jag också fick vara det.


Igår när vi var hos Samuels pappa och hans fru och firade jul kunde jag inte sluta att titta på Samuel. Och när jag tittade på honom så blev det varmt i hjärtat. Jag är så kär i honom så jag tror att jag smäller av! Som tur är så är han kär i mig också. Det noterade hans syrra igår, kul :)
Det känns som att mitt hjärta vill hoppa ur min bröstkorg och in i hans.

Jag hoppas att det går bra idag på jobbet. Och jag hoppas att dagen går snabbt så att jag får åka hem och krypa ner i sängen bredvid mitt hjärta.


Jag är en kär tönt och det står jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0