En bildkavalkad

Jag bjuder på några bilder från min mobil:




Leo har koll så att jag inte drunkar när jag badar.



Leo är alltid supernöjd när han får ligga hos hans favorit, Samuel.



När jag saknar Samuel brukar jag låna hans brallor.



Jag har bara köpt en påse juleskum hittills. Risken finns att jag äter för många och kräks rosa fluff sen.



Samuel laddar med ett klot.



Han är bra på allt den där Samuel. ( Förutom att hitta bilen i skogen då ha ha )



Anders och Mikkiz. ( Och någon jag inte minns namnet på...kan ha varit Johanna )



Anders tycker om öl. Och öl tycker om Anders.



47orna och 37orna.



Julmust och Lussebulle 25 kronor på jobbet. Taget! ( Ja jag har betalat, ni ser kvittot där )



Mitt fina fina halsband som jag aldrig kommer att ta av mig <3



Mathilda och jag brukar lämna små lappar på varandras vindrutor. Idag slog Mathilda till på stort!


Kommentarer
Postat av: Annica

Gulle leo på toan :)

Postat av: Mathilda

Härliga bilder vännen! Så glad att få trängas lite med dig <3

2010-12-05 @ 21:54:04
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/
Postat av: The Moose

Det är ju ganska tragiskt att man ska behöva motivera/bevisa/upplysa om att man verkligen har betalt grejerna bara för man sitter med samma varor som råkar finnas i kjorren på tåget... Men jag är inte bitter! =)



Fint att se meddelandet på bilen btw, jag kom ju några minuter försent för att se det.

2010-12-06 @ 16:41:56
URL: http://chfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0