Jo rå så att


* Det känns "tryggt" att veta att jag fortfarande är störd, att det finns vissa drag som gör sig påminda.

* Jag avskyr att komma hem till min lägenhet som ser förjävlig ut. ( Mitt eget fel )

* Jag orkar inte med flera dåliga bilister. Stanna hemma! Kör i väggrenen vad som helst, get off the road!

* Jag trivs hos Samuel. Med Samuel. Där är det frid och fröjd och bara innerligt fint.

* Jag tycker om att botanisera i världen Spotify och lyssna på låtar som jag inte hört tidigare.

* Jag blir glad när jag ser söta små Higland cattle kalvar på vägen hem ifrån jobbet.

* Jag är rädd för hjärtproblem.

* Jag längtar till imorgon då jag ska träffa Linda.

* Det är skit trist att tvätta.

* Det är skit att min touchpadmus är trasig så jag behöver använda en usb-mus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0