Kärlek

Samuel letar efter en fågel som enligt mig inte finns i hans fågelbok, utan måste vara en oupptäckt fågel ;)



Det här är världens bästa människa. Min pojkvän.
Jag vet inte hur du gör Samuel, men du vet precis när jag behöver dig som mest.
Därför älskar jag dig.
Du vet precis när jag behöver en puss.
Du vet precis när du behöver skicka ett sms till mig.
Tack för att du finns i mitt liv och att jag får vara den jag är.
Jag är så glad att vi har så roligt ihop, att vi trivs tillsammans och att vi inte knorrar.
Även fast du tvingat mig att titta på sport och gjort mig till passiv snusare så älskar jag dig.




Idag har det varit en blandad dag.
Det kändes lika tråkigt som vanligt att åka hem ifrån Samuel.
Jag var hos Niklas en sväng, det gick bra.
Jag och mamma åkte till Marieberg för att leta nya skor som jag kan ha på jobbet. Vi kom hem med allt annat än skor att ha på jobbet. Tack fina mamma för en fin dag!
Vi köpte med oss mat som vi åt tillsammans med mormor och morfar. Jag vet inte vad som hände med mig, men jag blev helt matt och svettig så jag fick avbryta lunchen för att lägga mig på soffan. Sen somnade jag.
Jag och mamma fick med oss Majken och Ida fram till affären. Vi köpte glass. Det var en höjdare. Sen ville Ida visa mig sina marsvin. Ida är autistisk och tycker om mig. Det är jag glad för då Ida väljer vilka hon tycker om.

Luften gick ur mig idag när jag kom hem. Inte ens Samuels peppsamtal gjorde mig glad...Han vet precis när han ska ringa den där...han är underbar.
Lite prat med Danne på gräsmattan utanför, det var bra.

Jordgubbar och glass blev min middag idag. Jag tyckte att jag fick äta en sån middag idag när det känns sådär halvkul. Lite städning blev gjort iallafall.

Imorgon ska jag äta frukost med mina fina vänner Emma och Mathilda. Dom kommer att ge mig positiv energi!


Leo är sådär halvnöjd över att jag sitter vid datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0