Eufori


Igår hade jag en sån väldans bra dag! ( Om vi bortser ifrån att jag vaknade upp på ett hotellrum i Muppsala )

Jag fick jobba med Mathilda på tåget hemåt, det var en bra start på dagen.
Jag fick sova middag.
Jag fick komma hem till Mathilda, äta kladdkaka och titta på hennes bilder ifrån New York.
Jag fick äta glass tillsammans med Mathilda på stan och titta på folk.
Jag fick träffa Emma som kom och gjorde oss sällskap.

Vädret var helt magiskt underbart och jag ville inte gå hem, men jag var hungrig och det var dom andra två också.
Så jag åkte till mamma (pappa är i Dalarna ) och träffade syrran, Roberth och Sky. Dom bor där tillfälligt till råttan som flyttat in i deras lägenhet tar sitt pick och pack och flyttar...Ja han kommer dessvärre att komma till råtthimlen.

Det enda som saknades igår var att få somna bredvid Samuel. Jag längtar helt galet mycket efter honom. Jag räknar ner dagarna till jag får träffa honom igen.


Det var inte alltför längesedan som jag inte ville annat än att ligga i sängen med täcket draget över huvudet, när jag var ledig eller slutade tidigt.
Nu vill jag träffa kompisar, vara med dom och ha roligt.

Jag trivs som tusan med att det är så här nuförtiden!


Jag har sovit för mycket inatt. Ansiktet är helt pluffsigt.
Nu ska jag äta frukost, sen ta en promenad med Rocco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0