TACK!


Jag sitter här i soffan och morgonfilosoferar.
Max tvättar sig på golvet och Leo sover i andra änden utav soffan. Den med en filt på. Som är deras håriga del.

Och jag tänker på hur fantastiska människor jag har runt mig. Mina vänner och bekanta är som en stor påse lösviktsgodis, alla är så olika och vi kompletterar varandra så väldans bra!
Jag kan bli ( som denna morgon ) väldigt glad över att tänka hur söt hon är, hur rolig han är eller hur härligt det låter när hon skrattar.
Och så sitter jag och myser i soffan. Bara av tanken.

Idag skulle jag vilja krama alla jag känner och berätta hur mycket jag tycker om dom, men det hinner jag inte.
Så jag skriver här: Jag tycker om DIG!
Och det gäller alla. Vare sig vi känt varandra i 25 år eller i tre månader.
Ni berikar mitt liv!!!

Nu ska jag smyga in och väcka Samuel. Jag vaknade inatt, lyssnade på hans andning och konstaterade hur gott det luktar i sängen när han ligger där. Fina fina Samuel <3

Idag fyller lille Rocco 2 år. Det blir en finpromenad med honom om två timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0