Gäsp

Jag kom hem kvart i två inatt...det var väldigt olustigt att köra hem i storm och med bara en massa lastbilar som medtrafikanter...dom yrde runt all snö om möjligt ännu värre...

I hallen möttes jag utav en trött Leo som ville gosa som vanligt. I sovrummet hörde jag ljud ifrån min skatt som låg och sov....fy farao vilken lycka att få krypa ner bredvid en varm och sovande pojkvän! Han märkte inte när jag kröp ner tror jag, för en liten stund senare fick jag ett yrvaket "heeeej är du här??"
Så jävla gullig så mitt hjärta gick sönder lite...fick hålla hans hand och somna så.
Jag kommer vara så sjukt lycklig när vi flyttar ihop och jag får krypa ner bredvid honom varje natt <3


Jag vaknade strax efter tio idag. Sen flög timmarna förbi och helt plötsligt var klockan halv två och jag mötte upp Michaela och Oliver för en promenad över stan och lite affärspring.

Jag har beställt mitt slutbetyg från Stadsarkrivet idag. Efter fem år skickar gymnasieskolor betygen dit tydligen. Så vi får se när jag kan få det.

Räkningarna är betalda och det var den värsta månaden någonsin tror jag...nu blir det att snåla till nästa lön kommer 23 december...suck...

Jag är så trött nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Samuel struntar i träningen idag (jeeeeiij mer tid med honom ) och jag får inte somna nu för jag ska upp kvart i fyra inatt och åka till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha ja kanske det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0