Pannkakor

I Samuels stekpanna kan jag inte steka pannkakor. Det går inte. Så vi har delat upp det. Jag har gjort smeten och sen har han stekt.
Det blev lite prestationsångest här hemma nyss när jag skulle steka pannkakor.
Jag tror det är fel på Samuels stekpanna för här hemma gick det jättebra. Helt perfekta pannkakor. Okej, jag är villig att gå halva vägen var, det är fel på Samuels stekpanna och mig.
Efter tre pannkakor vill jag småkräkas lite och saknar mitt pannkaksmonster som kan äta hur många som helst. Och fort går det.

Leo var lite sur när jag kom hem. Han ser inte direkt glad ut nu heller. Men vi har gosat lite.
Skönt att han inte ställt till med något bus.


Jag hade en idè om vad jag skulle skriva när jag stekte pannkakor men nu är den idèen som bortblåst.

Inatt får jag sova ensam. Fy, men hoppas på nattgäst snart igen.

Imorgon ska jag och MatHUlda jobba tillsammans på morgonen, jeeeeiij! Väl framme i Stockholm sen så blir det frukost på Espresso house.
Skönt att kliva upp tjugo i fem med ett leende på läpparna för att man ska få jobba ihop med en vän :)


Snart helg. Ledig helg. Fy så skönt!

Och jag avslutar med det som Magnusson sa till mig idag: du har flyt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0