Jour

Idag var det tungt att åka till jobbet vid ett...jag ville inte åka alls..jag ville vara hemma och vädret var så fint och allt...suck...
Jag har bestämt mig för att sova hos mamma inatt. Pappa är i Dalarna och det känns bra att spara pengar genom att slippa åka 18 mil..bensinen kostar snart 15 kronor litern...det är horribelt.

Igår var vi hemma hos Michaela och Johan. Det var kul. Johan var underhållande igår haha.


Vem vet, vi kanske får nycklarna till våran lägenhet redan på Fredag i och med att 1 maj är på söndag. Det vore riktigt kul att få dom eftersom att jag är ledig då :) På Onsdag ska vi till banken med mäklaren och säljaren. Det ska bli så himla kul!
Samuel har ju lovat mig att flytten kommer att ske smidigt så att jag inte behöver stressa...
Köket är det rummet som kommer att bli färdigt först som det verkar nu och då kan vi ju flytta alla mina köksgrejer så fort det är färdigt och...äh det ordnar sig. Vi var ute och gick en kort promenad förut och tittade på huset :) Det känns overkligt att vi ska bo där snart, men så kul känns det. Jag fick liiiite ont i magen när jag såg hur högt det är, men jag ska vänja mig vid det haha.
På Onsdag är jag ledig och då ska jag rensa ur porslin och sånt som vi inte ska ha. Jag har ju huuuur mycket som helst av sånt...och glas...
Det kommer att bli skitbra när det blir färdigt. Det är nu en Kenovinst skulle sitta fint haha.

Jag är redan uttråkad och jag ska sitta jour flera timmar till...jag kanske ska ta en promenad bort till Ica..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0