Rubriktorka

Jag befinner mig på jobbet. Jag har ett vilorum på min kvartstid i Stockholm och jag tog datorn med mig imorse. Jag ska åka hemåt om en stund. Det tar lite drygt fyra timmar att åka hemåt idag för jag ska upp till Muppsala först, sen tillbaka till Stockholm och sen över Äckeltuna och Örebro mot Hallsberg. Jag hoppas att det går bra hemåt. Jag har hört lite skräckhistorier om det här tåget nämligen.

Imorgon är jag ledig och det ska jag fira med en sovmorgon. Halv elva ska vi befinna oss på banken för att lösa lånet för lägenheten och sen är den vår helt och hållet. Det ska bli spännande att höra med säljaren om när vi kan få nycklarna. Om det blir på Fredag eller på Måndag.

Jag var rätt uppåt tidigare idag men nu känner jag mig lite...blue. Det går säkert över alldeles snart igen.

Gräsmattorna börjar bli helt gröna nu, det gör mig iallafall glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0