Bilförsäkringar och annat

Äntligen är skithelgen över =)

Jag har varit på banken och fått med mig en postväxel och jag har talat med Trygghansa där jag har Audin försäkrad. Jag får en prova på försäkring via Toyota ett halvår men sen fortsätter jag hos Trygghansa igen och det är redan färdigt. Försäkringen hos dom börjar att gälla sista Februari och jag fick med gratis hyrbil och djurkollision. Super! Och eftersom att jag är mammaledig då så är försäkringen mycket billigare eftersom att jag inte pendlar så mycket då. Det känns mycket bra =)

Jag längtar efter Samuel och ska pussa och krama honom så hårt när han kommer hem.


Nu ska jag sova en stund och sen ska jag plocka ur det sista ur Audin för imorgon efter jobbet hämtar jag den nya =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0