Linköping

Dagen började verkligen inte bra. Krokodiltårar i Samuels famn och sminkningen var förgäves.
Hela dagen har jag känt mig skruttig och vill bara dra något gammalt över mig.

Jag sitter på ett hotellrum i Linköping och väntar på tåget som ska ta mig tillbaka till Stockholm där jag ska spendera natten. Det var så galet mycket folk på vägen ner hit så jag trodde aldrig att jag skulle bli klar med biljettviseringen. Jag tror att det blir lugnare tillbaka för det mesta av jobbet är redan gjort på tåget som kommer från Malmö.
Imorgon slutar jag halv elva, det ser jag fram emot.

Imorgon efter jobbet blir det bilfix. Jag ska till banken, plocka ur bilen, ringa och säga upp min nuvarande försäkring osv.

Snart endast två hela dagar och en natt till ultraljudet.
Jag köpte en gravid tidning idag, för att lära sig lite och då fick man med en liten pappatidning. Jag ska ge den till Samuel. Han sa faktiskt att han kan tänka sig att titta i den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0