Superhelg med svampar och lampa

I Lördags var jag och Samuel till Örebro för att köpa en lampa ( och godis ) och för att hälsa på min syster. Hennes pojkvän var ute och fiskade. Vi köpte med oss wienerbröd som vi smaskade i oss. Efter att vi varit hos min syster så passade vi på att äta gratis mat hos mormor och morfar ;)
När vi kom hem fortsatte vi gratisätandet hemma hos Samuels pappa och hans fru ;)





Vi är jättenöjda med lampan. Det tog en stund att sätta ihop den, men det var kul att sitta och pyssla ihop =) VI har tydligen dimmer i vardagsrummet så vi kan variera belysningen.

Idag har vi plockat svamp. Vi hittade jättemycket och fina var dom. Vi har jättemycket i frysen så det mesta av dagens skörd gav vi till Samuels mamma som blev jätteglad.





Tillslut hade vi gått och gått i skogen utan att ha ätit eller druckit så varje gång vi böjt oss och skulle resa oss igen så snurrade det i huvudet haha. Då åkte vi hem ;)

Veckan som kommer på jobbet är en skitvecka. Jag ser inte fram emot den alls, men ska försöka att vara positiv och hoppas att den går fort.

Imorgon går jag in i vecka 17. Bebisen är 14-16 cm lång och väger ca 100 gram. Inte klokt vad den vuxit :)
Här hemma har vi verkligen fått för oss att det är en kille så är det en tjej kommer det att kännas konstigt haha. Det spelar verkligen ingen roll vad det är ska jag tillägga.

Kommentarer
Postat av: Huldan

Vad fin lampan är. Supernice B-)

2011-08-22 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0