Färdig

Nu har jag jobbat färdigt. Det känns väldigt bra. Inatt var det riktigt busväder när jag körde till jobbet och då tänkte jag verkligen på hur tur jag haft med vädret denna höst och vinter! Jag sov en stund när jag kom hem från jobbet, innan Samuel kom hem. Det är sånt regnrusk ute så jag tänker inte gå ut något mer idag. Samuel har beställt pizza till han kommer hem från innebandyn så det ska jag väl klara av att ordna iallafall. Våran port går i lås klockan 19 varje kväll så jag får helt enkelt be pizzabudet ringa mig så går jag ner och tar emot pizzan. Så lat får man vara ibland. Jag är så trött under mina fötter nuförtiden. Inte konstigt kanske med tanke på 12 kilos extra vikt att bära runt på. Usch det blir skönt att bli av med dom kilona när bebisen har kommit. Överviktiga personer måste ju ha en trasig kropp pga allt dom bär runt på. Jag vill ha mer snö inte mer regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0