2011





































image description

Det är väldigt svårt att summera ett helt år, men jag tycker att bilderna ovan säger sitt.

Det har varit ett roligt och händelserikt år.

Jag och tjejerna åkte till London och shoppade och mötte våren. Det var jättemysigt.

Jag och Samuel blev sambos. Vi köpte en lägenhet som vi renoverade och trivs så himla bra i!

I renoveringsvevan, närmare bestämt under Valborgshelgen blev våran bebis till. Det är nog det största som hände det här året och det som kommer att vara den största grejen 2012 då han kommer att finnas hos oss, utanför magen.

Nästa år önskar jag bara att mina nära och kära får vara friska och att vi får ett roligt år tillsammans.
Och det är ju skottår så den där ringen hoppas jag sitter på mitt finger till sommaren ;)

Kommentarer
Postat av: Knappen

Så härliga bilder :) och året har gått så fort och London var sååå kul! :)

2011-12-30 @ 13:24:53
Postat av: Hulda

Fina minnen!

Gott nytt<3

2011-12-31 @ 20:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0