I Stockholm

Det påverkar helt klart mitt humör när jag har varit ledig och ska tillbaka till jobbet igen. Det är som natt och dag.

Jag är ändå nöjd över att jag fick några saker gjorda innan jobbet idag:

* Jag gick ner till gymmet och pratade med en Biff som var ungefär den största karl jag någonsin har sett.
Jag vågade inte annat än att säga att jag kommer dit på Onsdag för en introduktion.

* Jag handlade lunch och gjorde en matlåda till imorgon. ( Som jag placerat ut i Stockholm där jag ska äta den imorgon )

* Jag köpte en stödgrej till mitt knä. ( Som korvar sig fast dom mätte mitt knä på Apoteket...morr...)

* Jag tog en promenad med Michaela och Oliver.


Antingen beror min humörsvängning på att jag mått prima när jag varit ledig, eller på PMS. Eller så är det en riktigt dålig kombination utav båda.


Jag längtar hem. Som fan. Men det är bra att längta, det vet jag. Inatt ska jag sova i Örebro då jag slutar sent och börjar vid tolv igen imorgon...Imorgon sover jag i Muppsala. USCH!


Jag åker hemåt vid 22 tiden, vilket är helt fel tid för mig att börja jobba på igen....Nu sitter jag automatiskt och varvar ner och när det är dags att åka kommer jag att känna mig redo för sängen ungefär...


Samuel, jag längtar hem till dig <3

Kommentarer
Postat av: Annica

ja det kanske vi kan ordna, du hittar ju ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0