Lycka

Jag är så lycklig för att jag kommer att få världens bästa sambo snart <3
Mäklaren ringde igår och sa att det andra paret gett sig så vi vann budgivningen :)
På måndag ska vi till kontoret och skriva kontrakt.
Jag hade en så dålig känsla i magen och jag är så glad att det blev så här.


Jag är jävligt trött, förbannad och i upplösningstillstånd då hemresan från Göteborg kommer att bli en mardrömsresa om inte jag får ordning på mitt tåg.. Jag ORKAR inte...Jag vill inte vara på jobbet jag vill vara hemma...Ta mig hem!

Kommentarer
Postat av: linda

åh finaste michaela! vad glad jag blir för er, LEV LEV LEV! kram!!!

2011-02-14 @ 01:38:57
URL: http://lindaelisabet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0