Try your demon

Idag ska jag försöka att inte tänka så mycket.

Jag vet vad jag tänker mest på, det är två saker, så jag ska försöka att inte tänka på dom. Inte så mycket iallafall.

Jag är på ett hotellrum nu igen. Idag har jag sex timmars rast. Klockan ett kommer Mathilda med sitt tåg så då ska jag gå och träffa henne. Innan det tänker jag bara sova och surfa om jag vill det.

Tack för alla kommentarer, jag blir glad av att läsa att ni bryr er.

Jag har jobbat mycket med mig själv och har kommit låååångt men vissa grejer hänger fortfarande över mig. Som ni märker här ibland.


Nu ska jag sova och hoppas på att det känns ljusare när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på dig kram du har verkligen kommit långt men det går inte alltid spikrakt upp det kommer en svacka ibland men det ordnar sig.puss mamma

2011-02-22 @ 18:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0