4 Januari

Idag fyller min älskade pappa år och min fina vän Mathilda. Grattis till er!


Det är lite svårt att greppa att förra året gick så himla fort! Men tiden går fort när man har roligt.

Jag träffade min stora kärlek i Februari, jag var i London i April, jag var på Skiathos med Emma och mycket mer.
Förra året var ett bra år. Iallafall från 14 Februari och framåt <3

Det kommer att bli ett jättebra år det här också. I April blir det en sväng till London med Emma och Mathilda. Det är det första som jag ställer in siktet på. Det kommer att bli jätteroligt. Hur kan det inte bli roligt med sina bästa vänner?

Åååå jag är så förväntansfull inför hur det här året kommer att bli :)


Nu ska jag snart åka till jobbet. Eftersom att mitt tåg blev 2½ timme sent här om natten så kunde jag inte jobba min ordinarie tur idag så jag får sitta jour mellan 13 och 21. Jag hoppas att jag får sitta på min feta röv hela dagen för jag har papper på jobbet som jag behöver rensa och sätta in i en pärm och lite sånt. Hoppas hoppas att jag får tid till det idag.
Efter jobbet åker jag och kryper ner bredvid Samuel <3
Jag är så KÄR i honom. Jag blir mer och mer kär i honom hela tiden. Underbara människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0