Bråk


Jag skällde ut Leo ( katten ) nyss. Han hade lyckats att ta sig in i skafferiet ( troligtvis för att jag inte stängt dörren ordentligt ) och välte ut saker... Jag tog honom i nackskinnet och skällde på honom...
Sen kröp han upp bredvid mig i soffan och la sig nära mig. Tryckte sig nära mig.
Då kunde jag inte vara arg på honom utan tog upp honom och gosade med honom och sa förlåt för att jag skällt på honom...
Han är ju bara nyfiken och det var mitt fel att dörren inte var riktigt stängd.
Han vill bara mysa hela tiden för det är ju det bästa som han vet.
Lille vän <3


Jag har ställt iordning det som ska köras till tippen när Samuel har slutat att jobba.
Det känns skönt att kasta saker. Jag ska åka själv med smågrejer en annan dag nu när Samuel ska visa mig vart tippen är.


Imorse slutade jag att jobba klockan 09. Skönt att sluta tidigt när man jobbat 8-20 dagen innan och sovit borta.
Igår hade jag sån fruktansvärd huvudvärk som inte riktigt ville ge med sig. Illamående också.

Jag tog en Treogrogg imorse innan jag åkte till Örebro för att träffa Tina.
Vi möttes utanför Java och gick in dit och drack kaffe och åt en räkmacka. Det var gott.
Vi satt länge och bara pratade och sen tog vi en runda på stan. Vi tittade lite på rean på H&M.
Jag köpte en tröja och "halv-UGGS" Svarta såna som går till anklarna ungefär. Dom såg bara så sköna ut och sköna att bara hoppa i liksom.... 150 kronor var dom lätt värda. Jag har tom impregnerat dom så att dom ska hålla längre ;)

Nu längtar jag sådär vansinnigt mycket efter min kära pojkvän så jag kommer att kasta mig runt halsen på honom när han kommer hit. Min fina fina fina Samuel <3


Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa Michaela. Vi har inte setts på alltför länge....

Kommentarer
Postat av: Annica

Nee lille weo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0