Lördag

Det nya är att jag sover längre än Samuel på mornarna. När jag har ledig helg vill säga.
Idag vaknade jag av att han tittade på klockan på sin mobil och la ner den väldigt hårt igen på byrån ;)
Jag tyckte att det skulle bli för stressigt att åka till Örebro, äta lunch och befinna oss på bion 13:20 och då kom Samuel med förslaget att åka till Västerås och glo lite istället.
Dagen har varit supermysig och jag har känt mig glad hela dagen.
Imorgon ringer klockan 05.00.Då ska jag följa med ut och isfiska. Jag ser fram emot det. Dels för att det är jätteroligt att göra saker ihop och dels för att jag tycker att det ska bli skönt och få vara utomhus en hel dag.
Samuel tycker att jag ska få min första fisk imorgon, vi får väl se :)
Jobbveckan som kommer ser jag inte fram emot. Tidiga mornar varje dag...
Jag tycker att det ska sluta att snöa snart. Jag vill inte ha mer snö. Det räcker som det är nu.
Äsch, jag har egentligen ingenting att skriva.

Kommentarer
Postat av: Annica

Att du kan sova så länge :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0