På jobbet

Jag sitter i Hallsberg och väntar på att åka pass med x2000 strax efter halv sju. Jag har redan varit en sväng till Stockholm. På vägen dit jobbade jag med Mathilda och det var så lugnt och behagligt på tåget så vi hade tid att prata en massa. Och så hade vi lunchdejt också :) Tänk om jag alltid fick jobba med Mathilda, vilka bra dagar jag skulle ha på jobbet då...


Sent igår kväll vaknade Samuel, tittade på klockan och så sa han: fick du en stjärna?
Jag förstod ingenting, så jag frågade vad han sa...han svarade samma sak tre gånger förutom sista gången då han la till: ja eftersom att du flyttade på dig?
Jag förstod imorse att han pratat i sömnen vilket jag inte förstod igår för det syntes inte på honom att han sov.
Det var roligt iallafall :)

Annars då...Det händer inte direkt någonting så jag har inget roligt att berätta om direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0