SuperLördag

Jag hade fyra super härliga timmar med Mathilda. Vi satt och pratade och glodde på folk på Espresso House riktigt länge och sen strosade vi på stan... Mathilda visade mig gardiner som hon ska köpa och då blev jag helt gardin tokig och jag ska bannemej köpa hem till mig också. Och en lampa!
Det är skönt att vara ledig och umgås med en kär vän och bara vara. Jag hoppas att vi får till en sån här dag igen alldeles snart.
När jag klev på tåget för att åka hem klev Emma av så jag fick ge henne en kram. Vi ska ses på Måndag. Det längtar jag efter för det var alldeles för längesen som jag träffade Emma <3

Jag hoppas att Storfiskarn kommer hem snart för jag är skit hungrig. Jag är sugen på tacos så jag hoppas att vi kan äta det. Gud så gott...Kom hem nu Samuel ;)


Imorgon hoppas jag på lite kvalitetstid med min kära pojkvän och sen åker vi till Örebro för att fira min gulliga morfar som fyller 80 år imorgon. 80 år herregud, undrar om jag blir så gammal?


Nej lite kattbus på det här så går nog tiden lite fortare till det är dags att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0