Svar

Mamma tror att jag är irriterad när jag har en jobbhelg framför mig. Det kan mycket väl stämma. Jag vill verkligen inte jobba helger och vill verkligen inte sova borta....
Jag var in på Lindex och sa hej till mamma. Michaela skulle städa och kunde inte följa med. Det var synd. Jag hade velat presentera henne för mamma.
Jag stod en stund och pratade med mamma medan hon hängde upp jeans.


Jag sov riktigt dåligt inatt. Jag hade mensvärkssmärtor i magen och i ryggen fast jag inte ska ha mens. Och så låg Leo och sov på mig och då vill jag inte flytta på mig.
Jag fick mysa lite med Samuel imorse medan han låg och snoozade. Usch vad jag inte ville att han skulle åka till jobbet...Jag kände säkert så för att jag vet att vi inte ses förrän imorgon kväll klockan åtta...

Jag hoppas att det går bra idag och imorgon på jobbet, att jag slipper strul och att tiden går fort så att jag snart är hemma igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0