Tisdag

Idag är jag ledig.

Jag vaknade upp och kände mig allt annat än pigg och glad...

Lite smsande fram och tillbaka till Mathilda och ett samtal ifrån min kära pojkvän gjorde att jag känner mig lite lättare nu. Underbara människor, ni betyder allt för mig!

Snart får jag finbesök av Michaela och då är jag övertygad om att min sinnesstämning kommer att vändas. Det ska bli så skönt att prata av sig...

Jag gick ifrån min väska och min påse med nytvättade kläder när jag gick ifrån Samuel imorse. Tur att han kan ta med sig det hit sen...
Jag vet inte vart jag hade huvudet när jag gick därifrån...


Så fort pengarna trillat in på kontot den här månaden ska London biljetterna fixas.
Sa jag att jag hittat min kameraladdare efter ett halvår? Jo då :) Så då slipper jag köpa en ny kamera just nu iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Längtar som en tok till London! <3

2011-01-18 @ 13:51:15
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0