En snabbis i Stockholm

Det strulade med tåget upp så jag kom upp senare än det var tänkt men det gjorde ingenting. Jag har semester och all tid i världen :)
Jag köpte ingenting speciellt. En BH och två nagellack bara.
Lyxigt att få träffa både Mathilda och Emma idag :)

Jag har ont i huvudet. Det är tråkigt. Jag funderar på om jag druckit för lite eller om jag saknar min sambo alldeles för mycket? ;)
Jag blev så glad nyss för Samuel ringde :) Dom är på ett nytt ställe dom första dagarna och där var det lättare att ringa :) Jag hade inte förväntat mig ett samtal förrän i mitten på nästa vecka så jag blev så glad. Det känns skönt att han saknar mig och vill ringa mig fast det bara var igår som han åkte :) Jag fick en snabb rapport om fisket och vädret. Samuel slog sitt öring rekord idag :) Fast jag vet att han väntar på sin röding :)
Det hade inte tagit så lång tid som dom trott att gå upp, vilket känns bra. Och dom hade gått lugnt för att inte bli trötta.
Hans samtal gjorde min dag. Vilken tönt man är ;)

Imorgon blir det Örebro, woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0