Till Borgafjäll

Imorgon bitti kl 05 ( puuh ) packar vi in oss i bilen ( inte min skrammelbil ) och åker norrut. Titta på en Sverigekarta så får ni se hur högt upp Borgafjäll ligger. Jag har aldrig varit så högt upp i Sverige någon gång.
Samuel har sagt att jag måste äta lite godis när vi är där uppe så vi har laddat med godis. Både till bilresan och till fjället. Får se hur min mage reagerar på det haha ;)
Vi åker först till Vilhelmina där vi sover i Samuels pappas frus sommarstuga. Dom är också där och har maten klar när vi kommer. Så snällt :)
Morgonen därpå åker vi ca 2 timmar i bil för att sedan parkera den och sen vandra i ca 5 timmar ( huuah ) upp på fjället.
Det ska bli så himla roligt! Jag hoppas verkligen att vädret är okej så det inte regnar alla dagar vi är där.
Det här blir verkligen en helt ny upplevelse för mig och det ska bli så kul!

Min älskade sambo köpte igår ett rosa liggunderlag som man kan blåsa upp lite och en rosa vattenflaska till mig :) Världens bästa pojkvän, jag älskar dig mest av allt!
Det är klart att jag tar med mig det rosa upp på fjället liksom :) Jag ska måla om naglarna också så att dom är rosa eller rosaröda ;)

Jag tar med mig min kamera så att jag kan visa er bilder sen :) Samuel visade dom bilderna som han tog nu när han var uppe och det var jättefina bilder så jag hoppas att jag kan ta liknande som jag kan framkalla och förstora och rama in här hemma sen.

Idag bokade jag en tid för någonting som ska bli så himla spännande, men det berättar jag om när jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0