Post på vift

Jag vet att det kan dröja en extra dag innan posten kommer när man adressändrat men det finns räkningar som varken kommit till mig, till Samuel eller till oss. Vi har bra koll på våra räkningar som tur är men jag gillar inte att dom inte kommer...
Jag har sökt på mig själv på hitta.se och adressen som kommer upp där stämmer med den jag bor på så jag har inte hamnat fel som jag gjort förut när jag flyttat.

Nu kom regnet. Såklart. Jag är ju ledig!
Jag sov ända till 10.56 idag. Jag hade tre nätter bakom mig med nästan ingen sömn alls så jag stängde av ljudet på mobilen och sov.
Jag ska snart ner och tvätta. Så synd att jag inte kan hänga tvätten på tork utomhus idag =/


Jag längtar till på Fredag då vi ska åka till Dalarna!
Dom hade ringt från jobbet men eftersom jag är ledig idag så behöver jag inte svara. Dom får inte ändra min tur på Midsommarafton för då blir jag galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0