-5

Jag har egentligen inte gjort så mycket för det, men jag har gått ner 5 kilo. Det känns bra. Jag slutade ju med socker för...vad kan det vara nu? 2½ månad sen? Och jag har dragit ner rejält på kolhydrater och så har jag börjat att träna.
Det syns i ansiktet, på bröstkorgen och axlarna. Och magen. Där det finns mycket, dvs röven och låren är det svårt att se om det hänt någonting.
Jag hoppas att jag kan gå ner 5 kilo till, men det får jag se om jag lyckas med.
Det känns iallafall bra och jag är nöjd.
Nu sitter jag med en burk full av kolhydrater ( en öl ) och väntar på att börja laga maten. Idag fick vi våran första hyresavi och det tycker jag att vi ska fira ha ha :) Det verkar också som att det går vägen med Samuels lägenhet också. Toppen!
Även fast snön ligger decimetertjock så har jag vårkänslor i min kropp. Jag tycker om att dom finns inuti mig.
Nästa vecka ska det bli fint väder och då kommer nog våren på riktigt.
Jag hoppas att ni alla får en skön ledig helg ( om ni nu är lediga) och njut av varenda sekund, det ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: Annica

bra med 5 kg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0