1 års dag och grannbråk

Idag firar jag och Samuel ett år :)
Förra året låg jag på hotell i Stockholm och fick ett sms ifrån Samuel där han undrade om vi skulle ändra relationsstatus på Facebook :) Jag kommer aldrig glömma det <3
Vi träffades ju 14 februari och det blev vi med en gång, den känslan var där redan den söndagskvällen, men det var inte förrän 8 mars som det blev vi utåt :)

Tack bästa Samuel för världens bästa år och låt dom kommande åren bli lika bra <3 Jag älskar dig!



Mina grannar borde göra slut.
Imorse väcktes jag av att hon förtvivlat tjatade på honom att gå upp och köra henne någonstans dit hon hade en tid om en halvtimme.
Dom bråkar då alltid!
Varför vill man vara med varandra om man bara bråkar?
Hon verkar vara livrädd för honom, i allafall nattetid och han verkar vara en arrogant jäkel som bestämmer allt!


Morgonens toabesök fick godkänt så imorgon blir det att jobba igen. Skönt att det gick över så fort!
Det gör ont när det jag äter trillar ner i magen, men det går nog snart över det också.
Jag ska avvakta lite här hemma innan jag beger mig till affären, jag har precis ätit lite frukost och vill se så den stannar i magen, men sen ska jag till affären och handla mat.
Kokt torsk med äggsås och potatis blir det till ett års middag ha ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0