5 svarta sopsäckar

Backman har haft garderobsrensning!
Det gick utav bara farten och helt plötsligt stod fem svarta sopsäckar där fyllda med kläder och skor som inte ska flytta med mig till nya lägenheten!
Jag var riktigt hård och rensade bort mer än vad jag trodde var möjligt.
Som tjej har man ju aldrig någonting att ha på sig ändå brukar det ju heta så då kan man ju göra sig av med mycket!
Det känns bra, och det känns även roligt att ge mer utrymme för nya fina saker i garderoben framöver.


Jag skaffade ett bankID och lyckades ta mig in och granska min deklaration efter mycket besvär haha. Jag ska få tillbaka några ynka hundra, men jag har räknat ut alla mina resor till och från arbetet och får dra av en rejäl slant. Jag räknade först ut alla mil jag åkte mellan Örebro och jobbet och sen mellan Köping och jobbet.


Snart blir jag upphämtad av min bästis och pojkvän Samuel. Affären ska få sig ett besök utav oss. Jag är superhungrig så det ska bli gott med mat.
Jag har saknat Samuel hur mycket som helst även fast jag bara varit ifrån honom en dag haha. Det är skönt att vara en kär tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0