Elefant i glashus

Ja jag kände mig så inne på gymmet idag. Glas hade bytts ut mot små snygga tjejer som jag skulle kunna ha sönder.

Det var ingen bra Michaela dag idag, men jag gick till gymmet iallafall. Men jag jämförde mig med andra ungefär 90% av tiden och sen 10% av tiden körde jag skiten ur mig på crosstrainern. Innan det hann jag med rygg, bröst och en massa ben också. Jag körde en kombination utav mina träningspass och det kändes bra.
När jag kom hem körde jag situps på golvet också.

På måndag tror jag att jag ska stanna kvar en stund efter jobbet och träna lite på gymmet där. Se vad det är för maskiner och så. Jag vet att det står en crosstrainer där nere också.
Det kan vara skönt att träna utan en massa andra att jämföra sig med.

Jag blir galen på mig själv när jag jämför men jag kan inte sluta. Det går bara runt runt runt i huvudet och desto mer avskyr jag det som jag ser i spegeln.


Idag börjar jag inte jobba förrän vid 18 tiden.

Leo måste vänjas av med att sova i sängen för det är så äckligt med allt hår och ibland lägger han sig i Samuels ansikte. Jag nyser jätteofta i sängen och det känns så ofräscht.
Första kvällen var katten helt jävla galen utanför. Skrek och krafsade på dörren.
Inatt skrek han bara men krafsade inte. Jag hoppas att han vänjer sig snart för jag hatar att få störd sömn.
Han sov ju inte i sängen i nästan fem år så det går nog att vänja honom av vid det.


Om en stund ska jag göra köttfärsbiffar med bacon och lite chili. Jag hoppas att dom blir goda för jag har aldrig gjort det innan. Jag ska lämna en matlåda till min särbo också. Han tycker inte att det är roligt att laga mat när inte jag är hemma <3


Imorgon åker jag två vändor Stockholm - Uppsala och sen ska jag hänga med bästaste Hulda! Vi ska äta frukost och förhoppningsvis ska vi ta en promenad i fint väder, äta matlåda och sen ska vi jobba på samma tåg hem :) Det ska bli jätteroligt :)


Det är så tråkigt att jobba ensam men imorgon slipper jag det :)


Kommentarer
Postat av: mamma

lilla leo ni får gosa destu mera på kvällen.hoppas han vänjer sig snart.kram mamma

2011-03-03 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0