Friday night

Det var kul att åka en snabbis till Västerås. Samuel var på sjukt bra humör så jag fick skratta åt honom medan han dummade sig. Det är premiär för färna mete imorgon så det är inte konstigt att han är glad idag ;)
Jag var nyss till Ica och handlade inför middagen och handlade lite saker som Samuel ska ha med imorgon. Världens bästa flickvän? Probably.
Jag lyssnar på Ola Joyce och tänker på gamla minnen.
När jag satte mig i soffan blev jag supertrött så jag undrar hur jag ska lyckas hålla mig vaken faktiskt.
Emma smsade förut och berättade att Bob har bytts ut mot henne imorgon, så vi ska jobba ner till Göteborg. Det blir roligt. Det finns faktiskt inget bättre än att jobba med en bästis.
Klockan ringer 04:30...gäsp...
När jag loggade in här hade jag en sak som jag ville skriva om men nu är den som bortblåst! Jag kanske kommer på det senare...
Ha en skön Fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0