Kaffepremiär på Rådhustrappan!




Ja idag blev det kaffepremiär! Vi satt och pratade och drömde oss bort till London.
Jag fick även en present av ett fyllo. Som dessvärre fick ligga kvar på trappan då den var indränkt i sprit:




Citat Mathilda Johansson: - Är det där en humla?



Citat mig: - Nej det är en snus.

Haha underbara knasiga Mathilda <3

Innan vi raggade upp Mathilda så var jag och Emma på Gröna Grodan och åt god lunch. Emma beställde in världens portion med mat:



Jag tänkte att den där tallriken får hon aldrig i sig:



Jag blev imponerad faktiskt :)

Jag beställde en sallad. Jag tycker det är kul att man får göra sin egen sallad där för då får man bara ingredienser som man tycker om och då äter man upp allt:




Jag och Emma gick på stan en stund och köpte lite smågrejer. Så skönt att strosa runt mitt på dagen när det inte är så mycket folk.
Örebro känns fortfarande som hemma för mig.

Tack bästa Emma och Mathilda för idag <3


Om två timmar får jag träffa min fjant och jag längtar hemskt mycket. Eftersom att jag var störd i Lördags så ser jag fram emot att vara mig själv igen ikväll.
Klockan ringer 03:30 så det blir en tidig kväll....gäsp...

Kommentarer
Postat av: Annica

Då har vi många humlor hemma haha!

Postat av: Emma

Tack själv underbarasötararadu <3

2011-03-14 @ 17:20:42
Postat av: Anonym

Jag tycker fortfarande det liknar en humla om man kisar lite, hahaha!



Den dränkta pingvinen, stackars!



TACK för att ni ragga upp mig, mår alltid så bra med er<3

2011-03-14 @ 22:43:59
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0