Marinblå chinos

Jag har alltid tyckt att det är så fint med marinblå chinos och med min kropp ( ja jag vet, jag tjatar ) så har det inte gått, enligt mig själv, att ha det...
Men idag, på min kvartstid så begav jag mig ut på stan i huvudstaden och hittade ett par som jag gillade. Ja, min röv tar plats, men så är det. Jag kan inte hitta byxor som sitter löst över den, så är det.
Men jag struntade i det idag och köpte mig ett par marinblå chinos, som jag velat ha så länge...Jag köpte även lite andra kläder att matcha dom med. Allting är ifrån H&M:



Det är alltid roligt med nya kläder som gör att man känner sig lite fin. Byxorna åker givetvis med mig till London :)


Ikväll mår jag bra. Samuel kände inte för att träna ikväll så när jag kom hem var han och handlade middag och jag kunde ta en dusch. Sen hjälptes vi åt att laga Flygande Jakob och det blev verkligen supergott.
Det är så himla roligt att laga mat tillsammans.
Vi har bara myst ända sen jag kom hem <3
Imorgon stannar jag kvar i Örebro efter jobbet och sover kvar där. Samuel ska iväg med jobbet på kvällen och jag passar på att slippa gå upp 1½ timme innan jag börjar att jobba, eftersom jag börjar 04:54 hela veckan...
Mysigt att umgås med min familj imorgon och få äta mammas goda mat :)

Nu ska jag pussa på min kärlek och snart ska jag gå och lägga mig. Jag sov ingenting på min kvartstid, jag shoppade och hängde med Hulda istället så jag saknar verkligen sömn...

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0