Miss Sleepyhead

Mitt alarm var ställt på 03:50.
Det är väldigt tidigt.
Och någonting som gör det mer förjävligt är när jag får sova endast korta stunder pga att min kära pojkvän störde mig.
Varje gång han vände på sig, vred huvudet eller lyfte på en arm så startade han upp sitt jävla tuggande och frustande.
Inatt tänkte jag att jag slår ihjäl honom!
Jag var så trött så det värkte i ögonen.
Jag brukar älska när han kryper nära eller råkar ligga med sina ben tryckta mot mig men inatt då slog jag efter honom vill jag lova.
Det är sjukt irriterande med någon som tuggar som om han hade stenar i käften. Han gör inte det lika störande hemma hos sig men hos mig...fan.
Jag trodde att jag skulle somna bakom ratten när jag körde till jobbet, men det gick bra och jag kom fram i tid.

Det är tur att jag har kvartstid idag för jag måste sova ikapp det här som jag förlorade inatt.


Igår var jag till Örebro. Jag köpte en resväska och ett par joggingskor. Jag blir så varm om fötterna i dom jag har nu.
Sen mötte jag upp Emma på Rådhustrappan och tog en kaffe. Efter en stund kom Danne också. Det var länge sen jag träffade honom så det var roligt. Fick vara lite smakråd åt honom inne på H&M också.

Jag köpte även ett "smyckesskrin" på Clas Ohlsson. Det är egentligen avsatt till att ha skruvar i men passar perfekt till ringar och annat och kan stå gömd i en garderob. Jag fixade med det igår kväll.

Nu ska jag snart åka från Katrineholm tillbaka till Hallsberg och sen till Stockholm.

Ha en fin dag ni som läser.

Kommentarer
Postat av: Annica

god morgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0