Redan 1 Mars!

Ååå vad underbart att det redan är Mars! Snart är det dags för London, flytt och semester :) Okej, liiite väl överpositiv där kanske ;)

Det var så härligt att möta upp riktiga vänner och sitta länge och luncha och prata. Vi tog en tur på stan och jag köpte hårfärg så nu sitter jag med den i utväxten och väntar på att tiden ska bli inne för att skölja ur den.
Jag stresskletade i färgen i hopp om att hinna följa med Samuel och träna men idag gick håret före...Ytligt jag vet, men jag klarar inte av att se mitt hår med världens utväxt!
Jag hoppas att resultatet inte blir fläckigt nu när jag stressade...

När jag är klar med håret ska jag packa ihop lite tvätt och åka hem till Samuel och köra igång en maskin. Det blir en gemensam tur till affären för att inhandla middag :)


Jag längtar så efter våren. Jag är så trött på varma skor och tjocka jackor och jag längtar efter sol och värme. Och så längtar jag till gatorna sopas rena från grus!

Och så längtar jag till helgen då jag bara ska mysa!

Imorgon jobbar jag med Mathilda på ett tåg och på Fredag jobbar jag med henne igen på ett tåg. Så roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0