Regn och mera regn

Det är BRA. Regna på så att vintern försvinner och våren kan träda fram :)

Jag har varit ett par timmar hemma hos Michaela. Vi har inte setts på drygt tre veckor vilket är så skämmigt så det får aldrig hända igen.
Men som Michaela sa så har vi blivit så pass bra vänner så att det är okej att inte ses också. Ibland så händer det saker runtomkring som gör att det blir ett glapp men så får det inte bli igen :)
Jag frågade om lov ifall jag fick lägga upp en av bilderna som jag tog på Oliver och det fick jag:



Stora killen fyller snart 1 år!

Jag och Michaela bubblade som vanligt på om allt och ingenting. Det är aldrig tyst när vi ses haha.


Jag åt en fruktsallad förut. Jag blev så sugen på det. Jag tycker verkligen om frukt. Och grädde ;)




Ikväll ska jag och Samuel låtsas att vi är i Grekland. Vi ska äta Gyros :)




Puss!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Hej & tack för din kommentar! jag förstår precis hur du menar & jag hoppas mina läsare förstår vad jag menar. Storebröderna är inga monster som är olydiga, ska kriga & härja - tvärtom. De är supergulliga & snälla storebröder. När jag berättar att Jolie är härdad med andra barn så tror ju folk jag menar att storasyskonen är hårdhänta (bara för de är killar..)



Allt det ytliga visar ju bara en del av vem man är, det viktigaste är ju att man är trygg i sig själv :)

2011-03-10 @ 19:13:25
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0